יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

נפגש באופן קבוע עם מדריך האשכול, מקבל ממנו הנחיה מקצועית ופועל להטמעתה בבית הספר.
·      מסייע למדריך האשכול לבנות ולהפעיל את ההשתלמות המוסדית כחלק מתפקידו כרכז תקשוב (ללא גמול השתלמות).
·      משתתף בהשתלמות ייעודית חוץ מוסדית בהיקף של 60 ש"ש.
·      מתאם עם התומך הטכני את פתרון הבעיות הטכניות הקשורות בהפעלה השוטפת של מערכת המחשבים, התוכנות והמערכת המייצגת את הפתרון הטכנולוגי, תוך הפניה לגורמים מקצועיים שונים בעת הצורך.

תנאי סף להיות מדריך:
- בעל תואר ראשון לפחות.
- בעל תעודת הוראה.
- בעל ניסיון של ארבע שנות הוראה לפחות.
- חייב ללמד בהיקף 1/3 משרה לפחות בבית הספר שבו ימלא את התפקיד.

דרישות נוספות:
·      מורה בעל תואר אקדמי ראשון לפחות שעבר קורסים להתפתחות מקצועית בתחום התקשוב המאושרים על ידי הפיקוח המקצועי בתחום בחמש השנים האחרונות.
·      תינתן עדיפות לבוגר קורס הכשרת מורים מובילים ביישומי מחשב בהוראה שהתקיים באחד מהמוסדות האקדמיים בארץ או לקראת סיום.
·      בעל ידע דידקטי בכלל ומומחיות בתהליכי הוראה-למידה בסביבה מתוקשבת בפרט.
·      מכיר את תכניות הלימודים ואת מדיניות המשרד בנוגע ללמידה בסביבה מתוקשבת.
·      בעל יכולת להדרכת צוותים.
·      בעל ראייה מערכתית של בית הספר, של תכנית הלימודים הכללית ושל דרכים לשילוב המחשב בה.
תנאים למינוי רכז תקשוב בית-ספרי:
·      בחירת המורה המתאים ביותר בכישוריו לתפקיד על ידי מנהל בית הספר, מפקח כולל ומפקח תקשוב מחוזי/מדריך מרכז תחום תקשוב במחוז.
·      רכז התקשוב מקבל עליו את דרישות התפקיד המופיעות לעיל - אישור רכז התקשוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה